Nevezésekkel kapcsolatos útmutató

  • Nevezze be kutyáját/kutyáit, majd egyben fizesse ki online. Ha külön időpontokon nevezne és fizetne, akkor is helyesen fog számolni az új rendszer. Lehetőség van bizonylat feltöltésére banki átutalás vagy postai csekk esetén.
  • Az online nevezés(ek) elküldése után akkor kerül(nek) elfogadásra, ha megtörtént a kifizetés. Amennyiben a végleges határidőig nem kerül kifizetésre, a nevezést/nevezéseket töröljük.
  • Az online fizetési rendszer MEOESZ tagoknak akkor számol helyesen, ha a tagkártya száma be van írva a megadott helyre ("Adatmódosítás" menü). Ha nincs tagságija vagy nem írja be dupladíjat számol fel.
  • A "Nevezéseim" menüben nyomon követheti a leadott nevezéseket. Ha nem jelenik meg táblázatban, a nevezés sikertelen volt, mihamarabb pótolja.
  • A "Kutyáim" menüpontot megszűntettük. Online nevezés elküldésével automatikusan elmenti a rendszer az adatokat. Később is nevezhető, az online nevezési felületen legörgősávból kiválasztva. Ha módosít az adatokon azt a rendszer küldés után felülírja.
  • A végleges határidő lejárta után már semmilyen úton nem fogadjuk el a nevezéseket és adatokat sem áll módunkban változtatni.
  • E-mailben csak rendkívüli esetben fogadunk nevezést. Ezt előre telefonon jelezni, egyeztetni kell!
  • Faxon küldött nevezések esetén, a küldés napját követő 3-4 napon belül feltétlen érdeklődjön, hogy megérkezett-e.
  • Az utolsó pillanatban nevezők folyamatosan figyeljék az e-mail fiókjukat.
  • Osztály változtatás lehetséges a végleges határidő lejártáig. A "Nevezéseim" menüben az osztályt átállítva kérheti a módosítást.
  • Az új honalp már okostelefonnal is elérhető, kialakítása lehetővé teszi a könnyű és rugalmas nevezést, fizetést.

Visszaigazolással kapcsolatos útmutató

  • A visszaigazolásokat az adatok feldolgozása után e-mailben, a kiállítást megelőző egy hónapban kezdjük el kiküldeni. A visszaigazoló e-maileket a fiókok - főleg a gmail-es fiókoknál - a SPAM mappába teszik. Kérünk minden nevezőt, hogy figyeljék a SPAM mappát is!
  • A visszigazolásra feltűntetett adatokat, amennyiben hibásak, a végleges határidő lejártáig áll módunkba javítani.
  • A visszaigazolást az adatok ellenőrzése után nyomtatott formában vagy elektronikusan a befizetési bizonylattal együtt (banki átutalás vagy postai csekk esetén) vigye magával a helyszínre.
  • Nálunk katalógusjegy nincs. A visszaigazolással tud belépni a területre és átvenni a katalógust.
  • Csak fontos adatok változása esetén küldünk új visszaigazolást (tulajdonos nevének, kutya nevének, fajtájának, nemének, osztályának változása esetén).

E-mail cím: visszaigazolas@hod-dog.hu

Információval kapcsolatos útmutató

  • Erre a címre küldheti érdeklődését a kiállításokkal, honlaphasználattal, stb. kapcsolatban.
  • Az elküldött levelére igyekszünk 3 napon belül válaszolni. Amennyiben nem kap választ, küldje újra levelétvagy érdeklődjön telefonon.
  • Telefonos információkérés kizárólag a megadott időpontokban lehetséges:
    Hétfő 8-18
    Szerda 12-18
    Péntek 8-12

Tel.: +36 70 505-9062
E-mail cím: nevezes@hod-dog.hu